Klubmodul henter siden
Hip Hop & MTV Dance 7-10 år | 209
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Hip Hop & MTV (For 7-10 årige). Niveau: Alle. Instruktør: Monika Location: Hal C, Arsenalvej 6, 1st floor (Multisalen)

Vi har lukket på helligdage, vinterferie i uge 7, i påske den 26.marts og efterårsferie i uge 42

***OBS: Dette hold bliver betalt med abonnement/ løbende træk. Prisen per måned er 200 kr. Hvis du tilmelder dig efter d. 15. i en måned, betaler du kun for en halv måned. Du kan også købe en prøve eller fleksibel time, hvis det er i slutningen af måneden, og vente med at tilmelde dig. Når du tilmelder dig binder du dig som minimum til 3 fulde måneder. Efter dette kan du afmelde dig når som helst ved at sende en email til info@elstudio.dk, senest 3 dage før måneden slutter. Du er også meget velkommen til at skifte hold til et af vores mange andre dansehold. Husk at læse vores betingelser igennem inden tilmelding vedr. vores foto/video politik.

Husk ved. afmeldning !! at sende en mail, hvis I ønsker at afmeldes. Dette skal gøres 3 arbejdsdage før måneden slutter. I slutningen af perioden bliver I ikke automatisk afmeldt. I fortsætter i næste sæson og vil blive opkræves, hvis I ikke har sendt os en email ved. afmeldning.

Attention for unsubscribing: !! You need to send us an email if you want to sign out after the 3 months at least 3 working days before the month ends !
In the end of the period you are not automatically unsubscribed. You will continue in the next season and pay unless you have send us an email.

Tid/Sted
Tirsdag 16:10-17:00 Hal C, 1. sal (Multisalen)
Pris fra nu, indtil 01.04.2024.
100,00 kr.
Tilmelding kræver betaling af  Medlemskontigent 2024 | MK