Børnehold (45 min)
/ | 900
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Hip Hop & MGP (For 4-7 årige). Niveau: Alle. Instruktør: Monica. Lokation: Kulturhuset Islands Brygge, Islands Brygge 18, Dansesalen, 2300, København S. Der er ingen undervisning mandag den 18. april og den 6. juni, da det er en helligdag. ***OBS: Dette hold bliver betalt med abonnement/ løbende træk. Prisen per måned er 190 kr. Hvis du tilmelder dig efter d. 15. i en måned, betaler du kun for en halv måned. Du kan også købe en prøve eller fleksibel time, hvis det er i slutningen af måneden, og vente med at tilmelde dig. Når du tilmelder dig binder du dig som minimum til 3 fulde måneder. Efter dette kan du afmelde dig når som helst med øjeblikkelig virkning, ved at sende en email til info@elstudio.dk Du er også meget velkommen til at skifte hold til et af vores mange andre dansehold. Huskw at læse vores betingelser igennem inden tilmelding vedr. vores foto/video politik.

Tid/Sted
Mandag 16:15-17:00 Islands Brygge Kulturhus, (Undergrunden)
Pris fra nu, indtil 01.04.2024.
0,00 kr.
Tilmelding kræver betaling af  Medlemskontigent 2024 | MK